Logowanie Rejestracja
E-Mail / Login
Hasło
Strona główna Forum Porady lekarzy weterynarii Resekcja głowy kości udowej po wypadku

Forum

Resekcja głowy kości udowej po wypadku

Witam. Wczoraj przywieziono mi psa po operacji, który jest podopiecznym schroniska. Stworzyłam mu dom tymczasowy na czas rekonwalescencji, rehabilitacji i znalezienia domu stałego. Mam kilka pytań związanych z pielęgnacją, ponieważ nigdy żaden z moich psów nie miał zabiegu chirurgicznego i jestem trochę zielona. 1. Psiak ma założone szwy wewnętrzne. Czy powinnam przemywać ranę? Jeśli tak, to czym? 2. Sierść jest okropnie brudna i nie ukrywam, że śmierdzi solidnie. Kiedy mogę go wykąpać? 3. Pies jest nieszczepiony. Kiedy mogę go zaszczepić? (operacja była 10 lipca) 4. To samo pytanie dotyczy odrobaczenia. 5. Kiedy pies może samodzielnie chodzić po schodach? 6. W jaki sposób, na dalszym etapie zdrowienia, mogę go zachęcić do używania operowanej łapy? ( uraz był przestarzały i pies oszczędzał tę łąpę na dlugo przed operacją) Dziękuję za odpowiedź i przepraszam za moją niewiedzę, ale tak jak napisałam na wstępie, nigdy nie opiekowałam się psiakiem po zabiegu chirurgicznym

Powrót do tematów | Powrót do kategorii
Autor Wiadomość
Lekarz weterynarii: Maciej Czajka
Data dodania: 2014-07-11