Logowanie Rejestracja
E-Mail / Login
Hasło
Strona główna Forum Porady lekarzy weterynarii prawo weterynaryjne

Forum

prawo weterynaryjne

jestem uczennicą technikum weterynaryjnego. otrzymaliśmy zadania odnośnie prawa wet. nprosze o pomoc , bo ni jak nie moge tego zrobić: odszukaj w Eur-lex ostatnią,dostepną wersję skonsolidowanego bazowego rozporządzenia (WE)Nr998/2003 i odpowiedz ,czy ta konsolidacja obejmuje juz zmianę wprowadzoną przea rozp.del.kom.(UE)Nr1153/2011.jesli nie, topodaj numer naturalny rozporzadzenia, które jako ostatnie zostalo uwzględnione w dostepnej wersjimskonsolidowanej rozp.(WE)Nr998/2003. Dodam,ze rozp.(UE)Nr1153/2011 zmieniło załacznik 1b do rozp.(WE)Nr998/2003. proszę o pomoc...

Powrót do tematów | Powrót do kategorii
Autor Wiadomość
Lekarz weterynarii: Maciej Czajka
Data dodania: 2012-01-02
Poświęciłem trochę czasu na z pozoru zawiły problem. Ostatnia konsolidacja rozporządzenia 998/2003 r jest z dnia 2010-06-18. Rozporządzenie nr 1153/2011 zmieniające załącznik 1b jest z dnia 2011-08-30. Po tej dacie nie było jeszcze konsolidacji, przynajmniej w/g eur-lex.
Chyba jest to jasno przedstawione.
tomani1