Logowanie Rejestracja
E-Mail / Login
Hasło
Strona główna Forum Porady lekarzy weterynarii Klatka dla psa - zalety i wady

Forum

Klatka dla psa - zalety i wady

Dla swojego niesfornego beagla kupiłem klatkę (XL) 100x80x75 a więc sporą. Kupiłem ją ponieważ nie wytrzymałem zniszczeń jakie pupil robił jak byliśmy w pracy. Ze zniszczeniami bylo tak ze pol roku demolka, później spokój i teraz na wiosne znów sie zaczyna obgryzanie mebli etc. Kupiłem klatkę i jestem na etapie uczenia psa przebywania w niej. Jest nieźle. Traktuje ja jak swoją. Zaczołem ją zamykać np na noc i nie ma problemu - kombinuje kombinuje stwierdza ze nie da się wyjść i idzie spać. Ogólnie psiak jest cierpliwy - czekanie przed sklepem czy w samochodzie przychodzi bez bólu. Zastanawiam sie czy jak zamkne go w klatce na ok 9 godzin to nie bedzie przesada. Wprawdzie jak jest spokojny to cale te 9 godz prześpi i chyba niewiele podróżuje po mieszkaniu (przynajmniej tak wynika z stanu mieszkania po naszym powrocie). Co na to specjaliści. Opinie są różne. Ja myśle ze wiele zależy tu od psa. Mój myśle ze spokojnie wytrzymałby ten czas bo poprostu "strzeli focha" jak to on potrafi i bedzie siedział co najwyżej poskukiwał jak stwierdzi że jest nieszczęśliwy. Mam cichą nadzieję że nie zrobi koncertu bo głośny jest a blok jak blok. Proszę o radę. Nie chce zrobić psu krzywdy ale też chce jakoś chronić swoje rzeczy bo niestety nie wszystko da się wynieść poza jego zasięg.

Powrót do tematów | Powrót do kategorii
Autor Wiadomość
Lekarz weterynarii: Mieszko Smulski
Data dodania: 2011-03-31
Dzień dobry.