Logowanie Rejestracja
E-Mail / Login
Hasło
Strona główna Forum Porady lekarzy weterynarii CZY TO ANEMIA ???

Forum

CZY TO ANEMIA ???

Pies NOWOFUNDLAND ur. 19.07.2010 - 17.X został napadnięty przez dzikiego małego kotka. W wyniku tego doznał urazu oczu - uraz z ubytkiem rogówki - oko lewe, uraz spojówki oko prawe. Leczenie: METAMOX i TOLFINA inj, przez 3 kolejne dni oraz GENTAMYCYNA i CORNEREGEL 3 x dziennie po 1 kr. 20. X został poddany operacji lewego oka (uraz był tak głęboki, że usunięto wszystkie warstwy rogówki -tyle wiem po konsultacji z lekarzem), po czym ma zaszytą powiekę. Krople w dalszym ciągu otrzymuje. 3.XI poddany będzie kolejnej narkozie i z tego co powiedział mi lekarz oko będzie ponownie poddane zabiegowi. Jakiemu? Nie wiem? Czy to konieczne?Nie znam się na tym. W Klinice wykonano badanie krwi. Lekarz poinformował mnie, że pies ma ANEMIĘ. Pytanie, które kieruję do Państwa – Czy to anemia? Nie potrafię sama zinterpretować wyniku. Bardzo proszę o pomoc i wyjaśnienie mojego problemu – czy taki stan mogła wywołać zaistniała sytuacja, wiek dorastania, a może jakaś wada genetyczna? Postaram się dokładnie przepisać wynik badania WBC 12.15 + 10^9/l LYM 4.38 10^9/l MID 0.53 10^9/l GRA 7.24 10^9/l LY% 36.0+ % MI% 4.4 % GR% 59.6- % RBC 5.46- 10^12/l HGB 13.4 g/dl HCT 41.61 % MCV 76+ fl MCH 24.6+pg MCHC 32.3 g/dl RDWc 16.0+ % PLT 384 10^9/l PCT 0.34 % MPV 9.0+ fl PDWc 38.1 % Bardzo proszę o odpowiedź. Z wyrazami szacunku Eliza Kamińska

Powrót do tematów | Powrót do kategorii
Autor Wiadomość
Lekarz weterynarii: Maciej Czajka
Data dodania: 2010-10-25
Dzień dobry