Logowanie Rejestracja
E-Mail / Login
Hasło
Strona główna Forum Porady lekarzy weterynarii Padaczka u kota

Forum

Padaczka u kota

Witam! Jestem studentką III roku medycyny weterynaryjnej. Piszę, bo mam bardzo poważny problem z moim kotem (mieszaniec brytyjskiego i rosyjskiego kota, samiec, po kastracji, 4 lata, waga 7.5 kg) W maju tego roku stwierdzono u niego padaczkę. Diagnoza została postawiona na podstawie objawów i zostały wprowadzone leki przeciwpadaczkowe. Ku mojemu zdziwieniu nie przeprowadzono żadnych badań i nie brano pod uwagę faktu, iż kot dwa lata wcześniej miał wykryty uraz kręgosłupa w odcinku szyjnym. Po zmianie dwóch leków (Clonozepam i Miazodin) kot aktualnie przyjmuje Luminal (2 tabletki dziennie), jednakże napady padaczkowe nadal występują przynajmniej raz w tygodniu, czasami dwa razy w ciągu dnia. Po zmianie lekarza zajmującego się moim kotem zrobiłam badania krwi i moczu. Badanie moczu wykazało występowanie stanu zapalnego, dlatego też kot przeszedł kurację antybiotykową i aktualnie podaję mu leki osłaniające drogi moczowe. Chciałabym mu pomóc, bo ataki pomimo, iż teraz są słabe, są jednak męczące dla kota i dla mnie i chciałabym temu zaradzić, bo już nie mogę patrzeć na to, jak się męczy. Rezonansu przeprowadzić niestety nie mogę, ponieważ żadna z lecznic go w obrębie mojego miasta nie posiada...

Powrót do tematów | Powrót do kategorii
Autor Wiadomość
Lekarz weterynarii: Mieszko Smulski
Data dodania: 2014-10-01